Комунальний заклад "Навчально-виховне об'єднання - "Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І ступеню "Гармонія" - Гімназія імені Тараса Шевченка - Центр позашкільного виховання "Контакт" Кіровоградської міської ради Кіровоградської області

Russian German English Ukrainian

          З метою виконання завдань та реалізації основних принципів виховної роботи з учнівською молоддю, виховна робота гімназії 2015-2016 н.р. орієнтувалася на нормативно-правову базу з питань виховної роботи, а саме Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», «Про охорону дитинства», «Концепцію виховання дітей та молоді», «Концепцію громадянського виховання», «Національну доктрину розвитку освіти», «Конвенцію про права дитини», «Декларацію прав дитини» та нормативно-правові акти, документи Міністерства освіти і науки України, Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської області, органів місцевого самоврядування. Новий  навчальний рік вніс нові віяння як у навчальну так і у виховну роботу.

      Підвищення статусу національної освіти у XXI ст. потребує нових підходів та методів роботи  педагогічних кадрів.

           Ми живемо та працюємо у той час, коли рівень академічних знань освітян став менш вагомим, на зміну приходять нові показники якості освіти:

стійка мотивація пізнання нового, постійна здатність педагогічних працівників до самоосвіти, усвідомлення ними необхідності навчатися впродовж життя.

До напрямків інноваційних процесів  в системі освіти на сучасному етапі її розвитку слід віднести:

 Оновлення змісту навчання і виховання:

- розробка державних стандартів освіти;

- впровадження концепції виховання дітей та молоді на підставі національної системи освіти;

- здійснення профілізації  та індивідуалізація освітнього процесу;

- створення авторських   навчальних програм, підручників, посібників тощо.

Цілком логічно постала проблема готовністі вчителя до інноваційної діяльності як психолого - педагогічна проблема :

Проблема, над якою працював навчальний заклад у 2015 – 2016 н.р. 

«Психолого - педагогічні аспекти готовності вчителя до інноваційної діяльності.»  Проблема, над якою працювало методичне об’єднання вихователів-наставників

«Якісна теоретична підготовка вихователя, педагогічна й методична майстерність - основа результативного навчально - виховного процесу»

 

Виконання завдань і реалізація основних принципів виховної роботи протягом навчального року здійснювалися за основними напрямками:

· національно-громадянське виховання;

· екологічне виховання та формування здорового способу життя;

· військово-патріотичне виховання;

· трудове виховання та профорієнтаційна робота;

· морально-правове виховання;

· художньо-естетичне виховання;

· творчий розвиток особистості;

· родинно-сімейне виховання.

Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України
(наказ МОНМС України від 31.10.11 р. № 1243)
  

 Ціннісне ставлення до себе

  Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

  Ціннісне ставлення до праці

  Ціннісне ставлення до природи

  Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

  Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 

Кожному з напрямків приділяються особлива увага. В основу діяльності гімназії покладено принцип гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських та релігійних організацій, поєднання загальнолюдського і національного взаємозв’язку, розумового, морального, фізичного і естетичного виховання, науковості, диференціації, індивідуалізації змісту і форм освіти, розвиваючого характеру навчання.

Відповідно до перспективного плану роботи гімназії вивчався стан військово-патріотичного виховання.

Виховна робота гімназії була спрямована на вирішення таких завдань:

· створення умов для розумового, духовного, морального, фізичного розвитку учнів;

· турбота про здоров'я учнів, пропаганда здорового способу життя;

· естетичне, екологічне та трудове виховання як одна з складових підготовки учнів до дорослого життя;

· продовження сумісної роботи психолого-педагогічної служби з педагогами, учнями, батьками;

· виховання громадсько-патріотичних якостей завдяки продовженню краєзнавчої та військово-патріотичної роботи.

Над реалізацією мети і завдань виховної роботи в гімназії в 2015-2016 навчальному році працювало 18 вихователів-наставників 5-11 класів,  педагог-організатор, практичні психологи (громадський інспектор), заступники директора з ВР та НВР у початковій школі. У ході засідань МО вихователів – наставників розглядалися такі питання:

·         Творчість та інновації у педагогічній діяльності

·          Загальні засади гуманістичної педагогіки В.Сухомлинського

·          Обмін досвідом «Використання проектної методики та мультимедійних технологій»

·          Діяльність учнівського самоврядування в гімназії

·          Роль учнівської організації у формуванні гуманістичної особистості Ø

·         Визначення основних напрямів методичної роботи на 2015-2016 р.

·         Взаємини у системі «Вчитель-учні-батьки» (з досвіду роботи)

·          Роль вихователя та вчителя-предметника у формуванні навчальної успішності класу.

       У 2015-2016 н.р. вихователі співпрацювали з керівниками гуртків. До участі в  гуртках у попередньому навчальному році було залучено 132 гімназисти (з урахуванням того, що є учні, які займалися в кількох гуртках). На заняттях гімназисти поглиблювали знання з навчального матеріалу з предметів, розв’язували олімпіадні завдання, готувалися до складання ЗНО, розвивали творчі здібності. Результати своєї діяльності гуртківці представляли під час предметних тижнів, брали участь у культурно-масових заходах, які проводилися в гімназії та в конкурсах. Протягом 2015-2016 навчального року в гімназії було проведено тематичні тижні та місячники:

· Тиждень фізкультури та спорту (вересень)

· Місячник безпеки дорожнього руху (вересень)

· Європейський тиждень місцевої демократії (жовтень)

· Місячник толерантності (листопад)

· Тиждень знань з безпеки життєдіяльності (листопад, травень)

· Місячник української писемності та мови (листопад)

· Місячник морально-правового виховання (листопад-грудень)

· Тиждень боротьби зі шкідливими звичками (грудень)

· Всеукраїнський тиждень права (грудень)

· Місячник профорієнтації (лютий) 

·         Шевченківський тиждень (березень)

·         Місячник екологічного виховання та благоустрою (квітень)

· Тиждень пам’яті і слави (травень)

За окремими планами відзначалися такі святкові й пам'ятні дні та події:

· 01.09.15 р. – День знань;

·         22.09.15 р. – День партизанської слави;

· 01.10.15 р. – День людей похилого віку та День ветерана;

· 06.10.15 р. – День працівника освіти;

· 28.10.15 р. – День визволення України від німецько-фашистських загарбників;

· 09.11.15 р. – День української писемності та мови;

· 23.11.15 р. – День пам’яті жертв голодоморів;

· 01.12.15 р. – Всесвітній день боротьби зі СНІДом;

· 03.12.15 р. – Міжнародний день інвалідів;

· 10.12.15 р. - Міжнароднй день прав людини;

· 22.01.16 р. – День Соборності України;

· 29.01.16 р. – День пам’яті героїв Крут;

· 14.02.16 р. – День Святого Валентина;

· 15.02.16 р.– День вшанування учасників бойових дій на території інших держав і річниці виведення радянських військ з Афганістану;

· 21.02.16 р. – Міжнародний день рідної мови;

· 23.02.16 р. – День захисника Вітчизни;

· 08.03.16 р. – Міжнародний жіночий день;

· 09.03.16 р. – День народження Т.Шевченка.

· 26.04.16 р. – День Чорнобильської трагедії та День ЦЗ;

· 09.05.16 р. – День Перемоги;

· 18.05.16 р. – День пам'яті жертв політичних репресій;

· 17.05.16 р. – День Європи;

· 01.06.16 р. – День захисту дітей.

       Упродовж 2015-2016 навчального року учні гімназії брали участь у різноманітних заходах і конкурсах.

 

 

Протягом навчального року у гімназії були проведені такі загальногімназійні заходи:

 · свята й вечори: свято Першого дзвоника, свято до Дня учителя, свято осені, посвята в гімназисти, свято Миколая, Новорічний вечір,  останній урок від  випускників, свято Останнього дзвоника, випускний вечір;

· виховні тематичні заходи та заходи, присвячені пам’ятним датам: Олімпійський урок за участю гостей – олімпійців,

виховний захід «Безпека на дорозі – це безпека життя!» (1-11 класи, кл.керівники, вихователі), гра- вікторина з правил дорожнього руху «Пішохід, велосипедист та водій» за участю працівників ДАІ (1-5 класи, педагог-організатор), усний журнал «Повторимо правила дорожнього руху» (1-7 класи, класні керівники), гра-вікторина «Відкриваємо для себе Європу» (5-9 класи), години спілкування на тему: «Забезпечення прав людини на місцевому рівні» (1-4 класи), «Роль Ради Європи у процесі розвитку місцевої демократії» (5-7 класи), виховний захід «О слово рідне, хто без тебе я?» (1-7 класи), інтелектуальна гра «Наша мова – солов’їна» ( 4-5 класи), тренінги: «Молодь за толерантність!» (6-7 класи), «Добро і зло як духовні складові здоров’я» (4-5 класи) , анкетування учнів «Що таке толерантність та чому вона потрібна?» ( 8-10 класи), брейн-ринг «Як ми знаємо історію козацтва?» ( 5-А, 5-Б), лицарський турнір (6-і класи), виховний захід «Вогонь скорботи в серці навіки» (7 класи), книжкова виставка в бібліотеці «Голодомор – біль і жах нашого народу», тренінг на тему: «Як вберегтись від СНІДу?» (8- і  класи), розповсюдження інформаційних буклетів: «Зрозумій. Допоможи. Підтримай» (УС, педагог-організатор), анкетування «Що ми знаємо про ВІЛ та СНІД?» (7-9 класи, практичний психолог), засідання за круглим столом «Дотримання та захист прав людини – ознака правової держави» (5-6, 7-8, 9-11 класи, Веретенникова О.В.), екскурсія в апеляційний суд ( 10-і класи, Міщенко В.В.), зустріч учнів з працівниками управління юстиції (9-і класи), брейн-ринг «Юний правознавець» ( 6-7 класи), літературні зустрічі з сучасними дитячими письменниками (5-7– і  класи), засідання за круглим столом «Єдність і соборність українських земель: від минулого до сьогодення» (8-і класи), години спілкування «Сила України у єднанні» до Дня Соборності України (5-7, класні керівники), виховний захід «Трагедія Крут: крізь призму минулого й сучасного» ( 5-7 класи), вікторина німецькою мовою «Що я знаю про Німеччину?» ( 8-і класи), диспут на тему « Правда афганської війни» ( 7 класи), інсценізація твору І.Козака «Віщий сон» про дитинство Т.Шевченка (5 класи), літературна вікторина «Невідомі факти про життя і творчість митця» (5-7 класи, учителі-філологи), виставка ілюстрацій до творів Т.Шевченка «Ми тебе не забули, Тарасе!» (1-5, Майор Т.І.), конкурс віршів «Живий Шевченко» (4, 5-6, 7-8, 9-11 класи, учителі- філологи), конкурс учнівських проектів «Я відкриваю Шевченка» (5-6 класи, учителі-філологи), виховний захід «Чорнобиль – чорний біль України» (5-11 кл.), проведення волонтерської акції «Привітай ветерана!» до Дня Перемоги (08.05, 5-11 кл.) , виховний захід «Вклоняємось доземно всім солдатам» (07.05, 5-11), зустріч з головою ради Ветеранів,  представником військового комісаріату (08.05, 11-і кл.), експрес-подорож «Туристичними шляхами Європи» із відзначення Дня Європи (12.05, 7-8), година цікавих повідомлень «Знай про Європу більше» (5-7 класи), урок пам’яті “Сталінські репресії – злочин проти людства” (19.05, 5-11 кл.).

Загалом проведено – 186 виховних заходів. Значна увага в закладі приділяється проектній діяльності та реалізації міжнародного партнерства з сусідніми державами. Цього навчального року гімназія поглиблювала партнерство з Польщею. З метою розширення дитячого кругозору, ознайомлення з пам’ятками культури, архітектури, історії та мистецтва рідного краю, нашої та сусідніх держав, формування здорового способу життя та профілактики захворювань були здійснені екскурсії і туристичні подорожі до Польщі, до м. Одеси, м.Вінниці, м.Львова, м.Дніпропетровська та екскурсії рідним містом.

 У гімназії ведеться активна робота щодо подолання злочинності серед неповнолітніх та організації профілактичної роботи. Протягом 2015-2016 навчального року згідно з річним планом роботи в гімназії відбулося чотири засідання ради з профілактики правопорушень, на яких розглядалися питання:

·         Проведення аналізу психолого-педагогічної діагностики, спрямованої на виявлення учнів, схильних до правопорушень.

·         Залучення учнів гімназії до позакласної роботи, занять у гуртках.

·         Підсумок роботи ради за рік. Перспективне планування.

·         Звіти класних керівників 5-9 класів про індивідуальну роботу щодо запобіганням правопорушенням.

·          Розгляд конкретних правопорушень.

·          Адаптація в навчально-виховний процес п’ятикласників.

·         Про затвердження плану роботи РПП на 2015-2016 н. рік.

·          Профілактична робота з учнями, які часто запізнюються на уроки.

·          Моніторинг професійної визначеності випускників 9, 11 класів.

·          Організація відпочинку та оздоровлення в літній період учнів пільгових категорій.

 

Учнівське самоврядування

 Однією з форм залучення учнів до участі у громадському житті школи, міста є учнівське самоврядування. У вересні 2015 року відповідно до Статуту учнівського самоврядування в гімназії проведено вибори президента учнівської організації у відповідності до яких президентом учнівської гімназійної організації було обрано Ковальчук Аліну, ученицю 10-Б класу. Згідно зі Статутом учнівського самоврядування гімназії визначено таку його структуру:

·         Загальні учнівські збори гімназії

·         Президент учнівського самоврядування

·         Прем'єр-міністр учнівського самоврядування

·          Учнівський парламент

·         Міністерство дозвілля і відпочинку

·         Міністерство дисципліни і правопорядку

·          Міністерство засобів масової інформації

·          Права і обов’язки органів учнівського самоврядування визначаються статтями та положеннями Статуту учнівського самоврядування  гімназії.

·         Діяльність органів учнівського самоврядування гімназії здійснюється за напрямами:

1. Організація свят, вечорів, дискотек та інших заходів

2. Участь в шкільних, міських та обласних конкурсах

3. Організація екскурсій

4. Випуск щомісячної стіннівки, проведення інформаційник лінійок

5. Участь у проведенні тематичних тижнів гімназії.

6. Участь у проектній діяльності.

7. Організація волонтерських акцій

8. Взаємодія з громадськими організаціями, громадськістю, батьківським колективом тощо.

       Засідання органів учнівського самоврядування здійснювалися не менше одного разу на місяць у відповідності з тематикою засідань учнівського парламенту  гімназії на 2015-2016 н.р.

Робота з батьками

Приділяється значна увага роботі з батьками, як у  проведенні батьківських зборів, так і в проведенні загальношкільних свят за участю батьків, індивідуальних зустрічах класних керівників та вчителів-предметників з батьками учнів. 25 грудня 2015 р. та 30 квітня 2016 р. відбулися загальногімназійні батьківські збори, продовженням яких стали батьківські збори у класах. Планово розглядалися питання успішності та стан відвідування учнями гімназії, організація гарячого харчування, організація уроків фізичної культури, дотримання правил Статуту гімназії, гімназійна шкільна форма, план роботи на осінні, зимові та весняні канікули,організація навчальної практики та екскурсій, використання коштів спецрахунку, питання літнього оздоровлення учнів, а також роль родинно- сімейного виховання у сприянні психологічному здоров`ю дитини. Неодноразово до проведення позакласних заходів та екскурсій залучалися батьки учнів. За потреби, класні батьківські збори скликаються на розсуд класного керівника, крім планових один раз на семестр. Планово розглядаються питання навчальної успішності учнів, профілактики жорстокості та насильства, вживання алкогольних напоїв та тютюнових виробів серед учнівської молоді; запобігання дитячому травматизму; організації екскурсій в канікулярний час, порядок використання учнями мобільних телефонів в гімназії, запобігання дитячому травматизму, дотримання єдиних вимог стосовно поведінки учнів у гімназії, шкільної форми, харчування, літнього оздоровлення та ін.

                            Співпраця з установами та організаціями

Гімназія постійно підтримує зв’язки:

·         з органами охорони здоров’я;

·         Зі службою у справах неповнолітніх;

·         відділом міліції у справах дітей;

·          центром соціальних служб у справах сім’ї, дітей і молоді та координує свою діяльність з питань профілактики правопорушень, тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії у співпраці з даними органами. Контактна інформація про представників названих вище служб розміщена на веб-сайті гімназії, завдяки чому батьки можуть отримувати індивідуальні консультації з представниками правоохоронних органів, з лікарем чи медсестрою.

У 2015-2016 навчальному році проведено ряд позакласних заходів із залученням представників установ та організацій, з якими налагоджено співпрацю: 

·         У гімназії відбулася зустріч із акушером-гінекологом, яка провела для дівчат 9 – 11 класів лекцію на тему «Репродуктивне здоров’я».

·          13 березня 2016 року на урок “Захист Вітчизни” (розглядалася тема «Надання першої медичної допомоги при пораненнях») в гімназію було запрошенопредставників МНС, які розповіли учням про особливості надання першої медичної допомоги при пораненнях та реанімацію потерпілих.

·         11 жовтня 2015 року відбулася зустріч старшокласників ( 9-11 класи) з членами Юридичної клініки  КДПУ ім.В.Винниченка (факультету  правознавства). Гості дуже цікаво та доступно розповіли про основні норми права та відповідальність за правопорушення, а також перспективи навчання на факультеті.

·          13 грудня 2015 року в рамках проведення Всеукраїнського тижня права для гімназистів 7-11 класів було організовано зустріч із начальником відділу організації та контролю за виконанням рішень управління поліції. У ході зустрічі учні мали можливість ознайомитися зі специфікою роботи державних виконавців, переглянути фільм про діяльність управління державної виконавчої служби, а також отримати вичерпні відповіді на поставлені запитання.

·         10 грудня 2015 року в рамках проведення Всеукраїнського тижня права гімназисти відвідали апеляційний  суд. У судовій залі перед учнями виступили фахівці, які ознайомили учнів з основними поняттями юриспруденції, наглядно продемонстрували збірники кодексів України різних видів права (сімейного, кримінального, земельного…), провели серед учнів вікторину «Юний правознавець».

Профорієнтаційна робота гімназії побудована на тісному зв’язку з вищими навчальними та середніми спеціальними навчальними закладами та центром зайнятості. На базі гімназії систематично відбуваються зустрічі учнів випускних класів з представниками вищих навчальних закладів. 20 березня 2016 року учні гімназії (9, 11 кл.) відвідали обласний центр зайнятості. Працівники центру ознайомили гімназистів із широким вибором професій та їх кваліфікаційними характеристиками, показали фільм «Центр професійної технічної підготовки». Учні за допомогою «професійного» анкетування мали можливість визначити свої професійні нахили. Гімназисти отримали багато цікавої та корисної інформації. Торік у навчальному році проводилися також зустрічі учнів гімназії з представниками органів місцевого самоврядування. На базі гімназії відбулася зустріч з працівниками міської ради, у ході якої учні мали можливість ознайомитися з принципами роботи органів місцевого самоврядування. Транскордонне співробітництво Значна увага й надалі приділяється проектній діяльності та реалізації міжнародного партнерства з сусідніми державами. Зокрема, активною є співпраця із закладами Польщі. Активним і надалі залишається Євроклуб, метою діяльності якого є поглиблення знань учнів про європейську культурну спадщину та здобутки європейської демократії.

 

Аналіз роботи, проведеної  вихователями-наставниками протягом навчального року

 

№ п/п

Вид роботи

Заходи, терміни виконання

1.

Інформаційно-методична робота

 2015 - 2016 рн.р..

Методичні розробки

Перший урок , класна година про правила поведінки у гімназії, Єдина класна година з ПДР, Єдина класна година до Міжнародного дня Миру, Єдина класна година з протипожежної безпеки, Єдина класна година до Дня ООН,  класна година до Дня захисту людей похилого віку, класна година до вшанування жертв Голодомору 1932-1933 р.;

Вітальні газети: до Дня учителя, Дня української писемності, Нового року, св. Миколая;

бесіда до Дня партизанської слави,  бесіда до Дня профілактики дитячого травматизму,  Дня Гімназії тощо;

захід до Дня української писемності "Наша мова - мова калинова", бесіда «Права і обовязки учнів",

класна година до Дня прав людини "Права  людини в законодавстві України", бесіда про особливості дорожнього руху ,пов'язаних з ускладненням погодних умов та профілактикою простудних захворювань. 

 

 

Ведення документації

  1. Заповнення класного журналу.
  2. Ведення журналу інструктажів.
  3. Щотижня – бесіди з ОБЖ.
  4. Переоформлення особових справ.
  5. План виховної роботи.
  6. Журнал психолого-педагогічних спостережень.
  7. Соціальний паспорт.
  8. Перевірка щоденників (щотижня).
  9. Медико-санітарний контроль за фізичним вихованням учнів класу (наявність форми, довідок, поведінка на уроках фізкультури, контроль за групою на фізкультурі)
  10. Аналіз успішності учнів.
  11. Рейтинг успішності.
  12. Оформлення табелів та виписка оцінок в особові справи.

Яка інформація зібрана про учнів

  1. Загальні відомості про учнів (П.І.П., дата народження, місце проживання).
  2. Соціальний паспорт.
  3. Позаурочна зайнятість.
  4. Медичні довідки про стан здоров’я.
  5. Проведено різноманітні анкетування (тестування спільно з психологом «Мотивація навчання» (батьки ознайомлені з результатами на зборах, тренінг «Як подолати конфлікт»)
  6. Продовжено роботу над портфоліо.
  7. Реєстрація учнів на сайті НВО.
  8. Збір інформації про дітей учасників АТО  та дітей , які потребують соціального захисту.

2.

Співпраця з вчителями-предметниками, психологом, медичною сестрою та іншими учасниками навчально-виховного процесу.

  1. Зустріч з учителями на батьківських зборах.
  2. Індивідуальні консультації: батьків, учителів та вихователя-наставника.
  3. Психолог: мотивація навчання, подолання конфліктів, молодший(старший) підлітковий вік.
  4. Медична сестра: медогляд у поліклініці №1, укладання листка здоров’я, щеплення.
  5. Організація харчування для учнів класу.
  6. Організація індивідуальних консультацій для учнів вчителів-предметників.

3.

Педагогічний контроль за навчальною діяльністю; дотримання правил.

  1. Відвідування уроків.
  2. Виписка оцінок (щотижня та помісячно).
  3. Індивідуальні зустрічі з батьками (при потребі).
  4. Перевірка записів домашнього завдання в щоденниках.
  5. Перевірка щоденників.
  6. Учні повторно ознайомленні з правилами поведінки в школі, під час перерви, Кодексом честі гімназиста; проводяться бесіди про правила поведінки в громадських місцях і т.д.; ознайомлені з обов’язками чергових.
  7. Індивідуальні бесіди з батьками та учнями щодо успішності та поведінки

4.

Робота з батьками.

      1. Батьківські збори:

- вересень 2015 р;

-грудень 2015 р;

- січень 2016 р;

-травень 2016 р.

2. Інформування  батьків про стан навчання та поведінки.

3. Консультації.

4. Анкетування.

5. Відвідування уроків та звіту перед громадськістю під час Дня відкритих дверей.

6. Благодійна допомога батьків для НВО – ремонт класу та підготовка до навчального року (батьківський комітет).

7. Участь батьків у загальногімназійних батьківських зборах

8.Проведення батьківських зборів «Підсумки навчального року та організація літнього шкільного табору відпочинку» (травень 2016 р.)

5.

Індивідуальна робота з учнями.

  1. Роз’яснювальна робота з учнями, які створюють конфліктні ситуації, бесіди про дружбу та взаємоповагу в колективі.
  2. Консультації та бесіди під час канікул.

 

6.

 Співпраця з культурними центрами.

  1. Участь у заході, присвяченому Дню міста в бібліотеці ім.Т.Шевченка.
  2. Виховна година "Україна -єдина країна"(бібліотека ім.Шевченка)
  3. Підготовка та посвята учнів у гімназисти (обласна філармонія)
  4. Відвідування бібліотеки ім.Чижевського бесіда та перегляд фільму присвяченого патріотичному вихованню учнів.
  5. Зустріч з письменниками.
  6. Участь у Акції "подаруй книгу воїну АТО" та благодійні подарунки воїнам.
  7. Відвідування Новорічної програми у клубі «Fusion».
  8. Участь в акції «Подаруй новорічну  іграшку».
  9. Участь у акції "Малюнок-привітання воїнам АТО"
  10. Відвідування бібліотеки ім..Т.Шевченка:

-Перегляд презентації «Замки Європи»

-Літературна гра «Казкові герої»

-Сміхотерапія «Кумедні відео»

-Конкурс «Пантомімо»

-Гра «сім чудес світу»

-Інтелектуальна гра «Кращий літературознавець»

-Робота в комп’ютерному залі  бібліотеки «Англійська мова в мультфільмах»

11.Перегляд конкурсу «Всі прапори» (коледж)

12.Перегляд вистави «За двома зайцями»

(театр ім..Кропивницького)

7.

Туристсько-краєзнавча робота.

  1. Екскурсія по місту ,відвідування виставки митців, присвяченої Дню міста.
  2. Відвідування музею Ельворті ,вивчення його історії.
  3. Екскурсії містами України

8.

Організовані зустрічі.

1. Робота психолога з учнями класу,визначення рівня адаптації та сформування колективу.

2.Зустрічі з медсестрою школи, роз'яснювальна робота щодо  безпеки здоров'я.

3.Робота з психологом «Що означає бути дружнім колективом»

4.Психологічні тести «Мої друзі»

5.Зустріч з медичною сестрою «Обережно :грип»

 

9.

Участь у загальногімназійних заходах.

1. Випуск вітальної газети до Дня  Гімназії.

3. Участь у лінійках: День Гімназії, День писемності,СНІД, Голодомор.

4. Участь у Новорічних заходах для 5-11 класів.

6. До Дня людей похилого віку.

7. Акції благодійні: до Дня Св.Миколая.

8.Акція «Живи книга!»

9.Акція «Книга для військовослужбовця АТО»

10.Благодійна акція «Допомога захисникам країни»

11.Лінійка до Дня Соборності України.

12.Участь у конкурсі на кращого читця творів Т.Шевченка

13.Участь у конкурсі інсценівок на твори Т.Шевченка.

14.Участь у конкурсі строю та патріотичної пісні.

 

10.

Виховні години.

Перший урок, Єдина класна година з ПДР, Єдина класна година до Міжнародного дня Миру, виховна година  присвячений Дню партизанської слави, малюнки то Тижня ПДР, Єдина класна година з протипожежної безпеки, Єдина класна година до Дня ООН, ; Єдиний  день профілактики дитячого травматизму, Вітальні газети: до Дня учителя, Дня писемності, Нового року, св.Миколая, Дня Гімназії тощо; , бесіда «Запобігання насильству та захист прав людини», виховна година "Жертви Голодомору 1932-1933 р" ,бесіда пов'язана з ускладненням погодних умов;

Бесіда "Обережно:грип" , бесіда до річниці визволення України (28 жовтня)

Виховні години :

Герої Крут;

День Соборності України;

Цінуй і люби природу;

Правила дорожнього руху;

Вшанування учасників бойових дій;

Здоровя – найдорожчий скарб;

Що таке милосердя?

Що таке конфлікт і як його уникнути;

Привітання дівчаток з 8 березня;

Земля-наш спільний дім;

Краса українського слова;

Трагедія Чорнобиля-біль нашого народу;

Перегляд фільму «Дзвони Чорнобиля»

Перегляд мультфільму «Правила поведінки у побуті»

Українські звичаї та традиції;

Історична вікторина «Цікава історія»

Українці-герої Великої Вітчизняної війни;

Цінуй і поважай людей похилого віку;

Безпека у твоєму житті;

 

11.

Участь у конкурсах.

Участь у  предметних  тижнях;

участь у гімназійному конкурсі "Козацькі розваги, участь у виготовленні та представленні Новорічних іграшок , Огляд куточків національної символіки та учнівських куточків.

Конкурс читців

Конкурс інсценівок творів Т.Шевченка

Конкурс патріотичної пісні

Участь у гімназійному флешмобі на свято останнього дзвоника.             

  (10 учнів)

 

12.

Робота під час  канікул.

  1. Консультації.
  2. Індивідуальні бесіди.
  3. Екскурсії.

13.

Рівень роботи органів класного самоврядування.

  1. Розподілені обов’язки.
  2. Учні залучаються до контролю  над чергуванням у класі.
  3. Організовують привітання іменинників.
  4. Спільними зусиллями організовано після кожної чверті генеральне прибирання.
  5. Колектив класу бере участь в організації та проведенні класних та гімназійних заходів.
  6. Активно беруть участь у різноманітних гімназійних конкурсах малюнків.
  7. Підготовка та звіт  роботи за 2015-2016 н.р.

 

14.

Ремонтні роботи.

  1. Косметичний ремонт кабінету.

 

 

          Виходячи з вищесказаного, можна зазначити, що виховна діяльність у гімназії на належному рівні, але поряд з позитивними моментами ще має деякі недоліки, над якими потрібно спільно працювати і вчителям, і учням, і батькам. І це нормальний процес, бо, як відомо, світ не стоїть на місці, він постійно змінюється, змінюючи нас і наше ставлення до нього.

Поряд із зазначеними позитивними результатами у  виховній   роботі  школи  мають місце недоліки, а саме:

- не на достатньому рівні працюють органи учнівського самоврядування, актив школи потребує постійної допомоги педагога-організатора та класних керівників;

- не проводиться достатня шефська  робота  учнів-старшокласників над молодшими школярами;

- недостатня  робота  проводиться щодо батьківського всеобучу та залучення батьків до проведення  виховних  заходів.

          Проаналізувавши  роботу школи за 2015-2016 навчальний рік, можна визначити коло питань,  над якими необхідно працювати у 2016-2017 навчальному році:

  • сприяти розвитку і розширенню ролі учнівського самоврядування та залучення учнів  не тільки 7-11 класів, а також 5-6 до активної діяльності в шкільному колективі;
  • спрямовувати й координувати зусилля усіх педагогів та органів учнівського самоврядування на вдосконалення навчально-виховного процесу, забезпечувати єдність їхньої діяльності, розпочати роботу щодо  навчання шкільного  активу;
  • допомагати органам учнівського самоврядування у піднятті престижу, створенні такої атмосфери в колективі, за якої члени педагогічного колективу будуть зважати на думки та рішення органів учнівського самоврядування;
  • безпосереднє співпрацювання з тими учнями-лідерами, які очолюють шкільні органи учнівського самоврядування;
  • запроваджувати практику рейтингової оцінки дисциплінованості класних колективів, урізноманітнити міри впливу на  правопорушників, залучати таких дітей до  більш  активного шкільного життя.

Вихователям-наставникам продовжувати здійснювати індивідуальний підхід до учнів, відповідально ставитися до вивчення умов життя учнів, урізноманітнювати види роботи з батьками, залучати батьків до позакласної роботи школи. Слід ретельніше готуватися до проведення виховних годин, активно залучати до підготовки учнів, батьків, громадськість, урізноманітнити форми проведення виховних годин, використовуючи інноваційні технології, чітко ставити  виховну мету і прикладати достатньо зусиль щодо її досягнення.

             Завдання виховної роботи НВО  на 2016-2017 н.р.:

    - виховання національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу,

держави;

- формування високої духовності особистості;

      - сприяння набуттю дітьми та учнівською молоддю соціального досвіду,

успадкуванню ними духовних надбань українського народу;

- утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення  

історичної пам’яті;

      - забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів;

      - створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей – сиріт, та

дітей, що залишилися без батьківського піклування;

- створення умов для творчого розвитку природних обдарувань дитини,

залучення учнів до різноманітної діяльності щодо інтересів, допомогти

знайти кожному справу до душі;

- організація педагогічно – доцільної системи учнівського самоврядування,

колективне планування діяльності вчителів та учнів через шкільне

самоврядування.

 

 


УВАГА!!!

Друзі! Колеги! Випусники! Батьки!

  Запрошуємо всіх небайдужих! 16 листопада 2017  року о 14:00 уприміщенні обласної філармонії розпочнуться урочистості з нагоди 95-річчя від дня заснування середньої школи №5 та 25-річчя Гімназії ім. Тараса Шевченка.

Корисні посилання

Контакти міліції

Авксентьєва Ірина Володимирівна, капітан міліції
Телефон: +380(95)559-50-74