Керівник гуртка: Непоп Ірина Вікторівна.

Робототехніка, конструювання та програмування – це одні з пріоритетних напрямків розвитку у сучасному світі. Саме з цими галузями будуть пов’язані професії майбутнього.

3D-моделювання міцно зайняло передове місце в списку найбільш популярних і цікавих занять серед дітей. І це не дивно, адже тривимірні технології зацікавлюють та забезпечують всесторонній розвиток дитини.

Які навички здобувають діти? Це:

  • розвиток логічного мислення,
  • освоєння базових принципів 3D-моделювання,
  • формування інженерних і конструкторських навичок,
  • розвиток просторової уяви та фантазії,
  • створення власних тривимірних моделей.

На заняттях гуртка діти досліджують сферу застосування 3D-принтерів та знайомляться із особливостями роботи у середовищі для проєктування Tinkercad. Після теоретичної частини учні моделюють власну 3D-модель та друкують її разом з викладачем на 3D-принтері.

Займаючись робототехнікою діти розвивають:

  • дизайнерське мислення,
  • прототипування,
  • кодування,
  • досвід роботи з матеріалами та електронікою,
  • розвивають творче та інженерне мислення,
  • критичне мислення.

На заняттях діти знайомляться з основами: програмування мікроелектроніки, механіки, принципами побудови простих механізмів. Використовують плати arduino та micro:bit для створення широкого спектру розумних речей, таких як навчальні моделі, ігрові пристрої, фітнес-трекери, робо-системи та інше.

Процес навчання у гуртку моделює роботу програмістів, інженерів та науковців, готуючи дітей до вибору майбутньої професії у високотехнологічних та наукоємних галузях, попит на які росте в усьому світі.


Надрукувати   E-mail