Керівник гуртка: Непоп Ірина Вікторівна.
Робототехніка, конструювання та програмування – це одні з пріоритетних напрямків розвитку у сучасному світі. Саме з цими галузями будуть пов’язані професії майбутнього.
3D-моделювання міцно зайняло передове місце в списку найбільш популярних і цікавих занять серед дітей. І це не дивно, адже тривимірні технології зацікавлюють та забезпечують всесторонній розвиток дитини.
Які навички здобувають діти? Це:
- розвиток логічного мислення,
- освоєння базових принципів 3D-моделювання,
- формування інженерних і конструкторських навичок,
- розвиток просторової уяви та фантазії,
- створення власних тривимірних моделей.
На заняттях гуртка діти досліджують сферу застосування 3D-принтерів та знайомляться із особливостями роботи у середовищі для проєктування Tinkercad. Після теоретичної частини учні моделюють власну 3D-модель та друкують її разом з викладачем на 3D-принтері.
Займаючись робототехнікою діти розвивають:
- дизайнерське мислення,
- прототипування,
- кодування,
- досвід роботи з матеріалами та електронікою,
- розвивають творче та інженерне мислення,
- критичне мислення.
На заняттях діти знайомляться з основами: програмування мікроелектроніки, механіки, принципами побудови простих механізмів. Використовують плати arduino та micro:bit для створення широкого спектру розумних речей, таких як навчальні моделі, ігрові пристрої, фітнес-трекери, робо-системи та інше.
Процес навчання у гуртку моделює роботу програмістів, інженерів та науковців, готуючи дітей до вибору майбутньої професії у високотехнологічних та наукоємних галузях, попит на які росте в усьому світі.