Протягом 2018-19 н.р. в роботі гуртка використовувались різноманітні форми і методи роботи, які формували в гуртківців поняття про професію — журналіст і розкривали роль журналістики у суспільстві та її вплив на формування світогляду людей.
Вихованці залучались до активних форм роботи, завдяки яким досягався розвиток у дітей мислення та вміння логічно викладати власні думки щодо реальних подій.
Постійно здійснювалось залучення творчих, креативних дітей до роботи у школі з пріоритетного напрямку — журналістика.
Велася системна та послідовна робота з формування в учнів уміння практично застосовувати здобуті знання, користуватися джерелами інформації, оперативно відгукуватися на події, самостійно писати матеріали, аналізувати їх.
Активно розвивалися навички співпраці з учнівським самоврядуванням, Радою школи, наявними засобами масової інформації.
Проведено 3 відкритих заняття. Тематика занять:
1.Воркшоп «Сила хештегу» (проведено 26.12)
2.Воркшоп «Ти-фотограф» (проведено 7.02)
3.Як писати цікаві тести? (проведено 25.03)
Продовжувалась робота над сайтом школи, всебічне висвітлення подій та заходів навчального та виховного процесів у НВО.
Активно велася та наповнювалася група школи у мережі Facebook з метою сприяння діяльності та розвитку школи. Співпраця в цьому напрямку з учителями початкової школи та гімназії. Залучення їх до активної участі в групі школи.
Заходи, які були підготовлені та проведені керівником гуртка особисто чи з колегами:
1. Освітня таборівка «Ideas camp. Робінзонада». В рамках заходу проведення картування місцевості, зустріч з представником Нацполії, різноманітні ігри.
2. Триденний фестиваль з журналістики School media meetup із залученням провідних журналістів області, викладачів та студентів кафедри журналістики, видавничої справи та редагування ЦДПУ ім.В.Вінниченка :
– Майстер-клас “Я-фотограф!”
– Презентація проекту “Баба Єлька”
– Воркшоп “Територія рудих”
– Презентація книги О.Кирилюк “Іду на мир”
– Воркшоп “Медіа-дизайн для школярів”
– Візит до редакції CBN та спілкування з журналістами
Ігрофікація:
– Гра “Бобот” (молодші школярі)
– Гра “Світ громад” (старші школярі).
3. Участь в програмі «Ранкова кава», присвяченій Дню журналіста.
4. Участь в Благодійному Арт-пікніку «Добро в дії».
5. Розвиток Проекту «Dialogi. Сторітеллінг нової української школи», який здійснюється в рамках всеукраїнського проекту «I am Media».
Також гуртківці брали активну участь в загальношкільних заходах: Останній дзвоник, STEM-декада «Повітря» (соцопитування).
Керівник гуртка працює над такою методичною проблемою: «Формування основ медіаграмотності та медіакультури, навичок орієнтування в сучасному медіапросторі та основ критичного мислення на заняттях гуртка».
Керівником гуртка відвідано майстер класи керівника гуртка «Арт майстерня» Тисак І.В.
За рік проведено 2 батьківських зборів, де обговорені результати роботи та пропозиції щодо покращення роботи гуртка. З батьками постійно проводяться індивідуальні бесіди, батьки активно залучаються до заходів, які проводяться в гуртку.
В гуртку проведені такі виховні заходи:
- Пропаганда здорового способу життя: участь в Благодійному забігу «Біжи заради життя».
- Патріотичне виховання: постійний перегляд та обговорення журналістських матеріалів про Україну.
- Естетичне: співпраця з організацією захисту тварин БІМ.
Результативність роботи гуртка і його керівника:
– Перше місце в міському та перше місце в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!» в номінації «Репортажне фото».
– Два перших місця в обласному конкурсі «Шкільна журналістика» в номінації «Лонгрід».
– Гран-прі в обласному конкурсі «Шкільна журналістика»
– Призове місце в міжнародному конкурсі «My World 360» та отримання гранту.
– Призове місце у Фестивалі учнівських відео на підтримку Цілей сталого розвитку ООН "My world 360 UN Action Campaign".
Вище вказане сформувало навички застосовування набутих знань на практичних заняттях; оволодіння знаннями з основ журналістики, культурою мови; аналіз матеріалів в пресі і інтернеті; подачі матеріалів на шкільний сайт.