Протягом 2018-19 н.р. в роботі гуртка використовувались різноманітні форми і методи роботи, які формували в гуртківців поняття про професію — журналіст і розкривали роль журналістики у суспільстві та її вплив на формування світогляду людей.

Вихованці залучались до активних форм роботи, завдяки яким досягався розвиток у дітей мислення та вміння логічно викладати власні думки щодо реальних подій.

Постійно здійснювалось залучення творчих, креативних дітей до роботи у школі з пріоритетного напрямку — журналістика.

Велася системна та послідовна робота з формування в учнів уміння практично застосовувати здобуті знання, користуватися джерелами інформації, оперативно відгукуватися на події, самостійно писати матеріали, аналізувати їх.

Активно розвивалися навички співпраці з учнівським самоврядуванням, Радою школи, наявними засобами масової інформації.

Проведено 3 відкритих заняття. Тематика занять:

1.Воркшоп «Сила хештегу» (проведено 26.12)

2.Воркшоп «Ти-фотограф» (проведено 7.02)

3.Як писати цікаві тести? (проведено 25.03)

Продовжувалась робота над сайтом школи, всебічне висвітлення подій та заходів навчального та виховного процесів у НВО.

Активно велася та наповнювалася група школи у мережі Facebook з метою сприяння діяльності та розвитку школи. Співпраця в цьому напрямку з учителями початкової школи та гімназії. Залучення їх до активної участі в групі школи.

Керівником гуртка підготовлено та проведено особисто такі заходи:

  1. School Media Meetup-2020, до якого були залучені викладачі та студенти кафедри журналістики ЦДПУ ім.В.Винниченка, журналісти ЗМІ міста, який включав у себе 5 локацій:
  • Локація «Кіно із задоволенням і не без моралі»;
  • Воркшоп «Зніми свій рюкзак»;
  • Локація «Скажи «Ні!» кібербулінгу!»;
  • Локація «Лайфхаки для якісного запам’ятовування»
  • Локація ігрофікайії «Бобот».
  1. Протягом усього року в соцмережі Faceboоk проводився інформаційних челендж «Улюбленці не для вулиці».
  2. Проводили соцопитування до Дня рідної мови.
  3. Проводили соцопитування «Чи вважаєш ти себе солодкоїжкою?» під час математичної STEM-декади.
  4. Під час карантину проведений міжрегіональний марафон «Meetup online» із залученням учнів, учителів, батьків шкіл м.Краматорська, м. Кривий Ріг, м.Одеса.
  5. Під час карантину проведений челендж «Мій щоденник на карантині».

Гуртківці брали участь в обласному конкурсі соціальної реклами, у Всеукраїнському конкурсі «Озеленення України». Брали участь та активно долучалися до всесвітнього антикоронавірусного флешмобу.

Вихованці гуртка активно брали участь у всіх загальношкільних заходах. З учнями постійно проводились виховні години патріотичне виховання, естетичне, екологічне, правове, пропаганда здорового способу життя. Проводяться батьківські збори та індивідуальні бесіди з учнями та батьками.

Під час карантину навчання в гуртку відбувалося дистанційно на платформі Classroom. Діти активно брали участь в челенджах та марафонах в інтернет мережі, а також подавали роботи на онлайн конкурси.

Результативність роботи гуртків і їх керівника:

  1. Перемога проекту гуртка та участь у Global childrens summit Design for change «I can» (Рим, Італія).
  2. Перемога та участь у фіналі Всеукраїнського проекту STEM is FEM (м. Київ).
  3. Перемога у двох номінаціях «Фотожурналіст» та «Відеожурналіст» в обласному конкурсі «Шкільна журналістика-2020» (ЦДПУ ім.В.Винниченка).
  4. Перемогу у номінації «Учнівська ініціатива» у Всеукраїнському конкурсі у рамках Всеукраїнського фестивалю відповідального споживання «GrinGreenFest (Універститеті ім. Б.Грінченка, м.Київ). Переможці були запрошені в якості спікером на лекторій до м.Києва.


Надрукувати   E-mail